اخبار لك سيدتي

البلوجر آية مكرم تعتذر من عريسها بعد فيديو فرحتها الهستيرية بتامر حسني: الناس كسرت فرحتي

توجهت البلوجر آية مكرم باعتذار رومانسي من عريسها، بعدما تعرض لمضايقات غير مسبوقة على مواقع التواصل الاجتماعي، سخرت منه عقب تداول مقطع فيديو للعروس وهي تحتفل بطريقة هيستيرية عقب ظهور المطرب تامر حسني في حفل الزفاف، وقالت آية أنها لن تسمح لأحد بالتقليل من فرحتها بزواجها، وبنفس التوقيت أصدر تامر توضيحا أكد فيه أن آية من رابطة محبيه منذ كانت طفلة.

آية مكرم وعريسها وتامر حسني – الصورة من حسابها على انستغرام

ونشرت أية عبر خاصية الاستوري بحسابها الشخصي على موقع انستغرام صورة لها برفقة العريس وكتبت عليها: بحبك وهتفضل في نظرى أحن وأعظم راجل في الدنيا.

أضافت: ربنا ما يحرمني منك أبدا، فرحة عمري اللى جات بعد سنين تعب، ومش حسمح لحد يضيع علينا الفرحة دي.

آية مكرم تعتذر من عريسها – الصورة من حسابها على انستغرام

واختتمت قائلة: حقك عليا يا حبيبي، ليرد زوجها عليها: بحبك ومش شايف حاجة غيرك، ولا سامع غير صوتك.

وبنفس التوقيت أصدر تامر حسني توضيحا يكشف طبيعة علاقته بالعروس، وقال عبر خاصية الاستوري بحسابه على انستغرام: آية غير انها بنت ناجحة ومحترمة وطموحة، هى أصلا من محبينى من وهى طفلة، ودايما كان بيجيلى منها رسايل من صغرها إن أمنيتها إنى أغنى فى فرحها، وبعتتلى من فترة إنى بالنسبة لها مثل أعلى فى النجاح، وبتستمد منى طاقة إيجابية بتفرحها وبتنجح بيها.

توضيح تامر حسني – الصورة من حسابه على انستغرام

وأضاف تامر: تخيل لو النجم أو الفنان اللى هو مثلك الأعلى ميكنش عندك مقدرة مادية إنك تجيبه يحييلك فرحك، ولأن الفنان دا صدق طاقتك اللى وصلته من حروف صغيرة، ولكن صادقة كل الصدق، فتساعد الظروف هى الأخرى ويتم إلغاء ميعاد مهم عندى من أطراف أخرى، لتأتى الظروف وتساعد، وأصبح فاضى فى هذه الساعة، فأذهب دون مقابل لفرحة آية الطفلة اللى كبرت، وطول عمرها بتتمنى اللحظة دي، من خلال حروف بسيطة، فأروح وافرحها هى وعريسها الجميل الشاب الطموح المحترم هيمن، اللى محبش مثل أعلى واتعلق بيه من صغره ولقاه جانبه بيحققله أمنية من أمنيات حياته، مش هيفهم الكلام دا، بس دى علاقة صدق فى الطاقات الحب، بيألف قلوبها ربنا، عشان الناس تفرح، وفى فرحة بتحليك مش فى كامل وعيك، من كتر مانت مش مصدق، ودا انا قولته فى أغنية “يافرحة”، “يااااه مش مصدق، ربنا يرزقكم كلكم الفرحة دي، مبروك لحبايب قلبي اخواتى الصغيرين آية وهيمن، حب الناس الطيبة لفرحتكم ميتوصفش”.

وقامت ىية مكرم بإعادة نشر توضيح تامر وعلقت عليه بقولها: انسان قبل ما يكون فنان لما تامر حسني ينزل ويكتبلي كده اعمل ايه!! رضاني بعد ما الناس كسرت بخاطري و كسرت فرحتي … ربنا يراضي قلبك زي ما راضيتني اتعلمت منك كتير و لسه بتعلم يا تامر.

يذكر ان الضجة بدأت مع نشر تامر حسني تفاصيل آخر مغامرة خاضها لمفاجأة عروسة من محبيه في حفل زفافها، مؤكدا أنه انتحل شخصية مصور صحفي، وقام باخفاء ملامح وجهه بالقناع الطبي والنظارة، ووضع الكاميرا أمام وجهه، حتى وصل إلى العروس، التي تعرفت عليه وقامت بردة فعل هيستيرية، وابتعد تامر لخطوات باتجاه العريس وقام باحتضانه.

تامر قام بنشر الفيديو عبر حسابه بموقع انستغرام، وروى قصة المغامرة بالكامل قائلا: فاجأت آيه وهيمن حبايب قلبي أجمل عروسين وعملت نفسي مصور صحفي وداريت وشي ورا الكاميرا ولبست عدة الشغل ماسك ونظارة نظر عشان اوصل من الزحمه من غير ما حد يحس بيا.

 

 

ووجه التهنئة للعروسين قائلا: مبرووووووووووووووك مليون مبروووووك فرحتك بالدنيا يا آيه ربنا يخليلك أجمل هيمن في الدنيا وعقبال الجميع.

المثير أن عدد كبير من جمهور تامر تمنى في التعليقات أن يقوم بنفس المغامرة في حفلات زفافهم، علما وأن تامر قام منذ أسبوعين بمفاجأة مماثلة بالاتفاق مع أم العروس، حيث فوجيء الجميع بوجوده في منتصف قاعة الزفاف، وعاتب العروسين لأنهما يرقصان على أغنياته عبر ال DJ وهو موجود معهما.

لمشاهدة أجمل صور المشاهير زوروا «إنستغرام سيدتي»

ويمكنكم متابعة آخر أخبار النجوم عبر «تويتر» «سيدتي فن»

 




Tags

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button